אינסטגרם עסקי – איך להגדיל את כמות העוקבים?

אינסטגרם עסקי

בגזרת הרשתות החברתיות, אינסטגרם הוא הדבר הכי מעניין שיש. הרשת הזו לא מפסיקה לספק לנו המצאות חדשות. היא הסירה את מגבלת שישים השניות על סרטונים כי היא רוצה להביס את יוטיוב. היא נמצאת בצמיחה מדהימה.

יש לה נכון להיום מעל ל-800 מיליון משתמשים פעילים, מה שאומר שכל הלקוחות שלכם נמצאים באינסטגרם והיא ערוץ פופולרי מאוד. ב-2018 היו לה 200 מיליון משתמשים מדי יום ואחר כך תוך כמה חודשים הם קפצו לחצי מיליון ביום.  זה אומר שגם המפרסמים יודעים את זה ולא נשארים אדישים בכלל. בכנס שנערך ברוסיה היא הוכרזה כרשת החברתית הכי פופולרית ומומחים כבר רואים איך היא הולכת להתיש את יוטיוב ולנגוס בנתח התוכן והמפרסמים שלה.  יש מי שאומר שהיא סימנה גם את סנאפצ’אט כאחת המתחרות הכי גדולות שלה, אותה ואת יוטיוב שקהלי המטרה שלה נמצאים בשניהם.

אם עוד אין לכם אינסטגרם עסקי, אתם כנראה מפסידים הרבה מאוד לקוחות. 

תחזוקת עמוד אינסטגרם- פנה אל המומחה!

למרות שכל ילד היום יודע לפתוח חשבון באינסטגרם, כאשר מדובר בעמוד אינסטגרם עסקי, מומלץ לפנות אל המומחים. חשוב לתחזק עמוד פעיל ומושך. כזה שגורם למעורבות ואינטראקציה עם קהלי היעד וזה בכלל לא פשוט להמציא את עצמך מחדש כל פעם מול העוקבים שלך.

העלאת פוסטים לאינסטגרם דורשת מחשבה והתעמקות, דורשת יצירתיות ומקוריות. אם אתם מעלים פוסטים שלא מניבים לכם שום דבר וכמות העוקבים שלכם תרד, אתם מרגישים שאתם עושים כל מיני דברים אבל לא מצליחים להתרומם, כנראה שאתם זקוקים לאיש מקצוע בתחום שיזהה את המטרות שלכם, ימקד אתכם אל קהלי היעד ויגרמו להם לעקוב אחריכם וגם להגיב. 

מעורבות היא מילת המפתח 

בעידן הדיגיטלי, כשיש לכם חשבון אינסטגרם עסקי שמתכתב עם לקוחות פוטנציאליים ולא רואה אותם פנים מול פנים, הדבר הכי חשוב זה לגרום להם להיות מעורבים. מעורבות שווה חשיפה, שווה קשר וזה מה שגורם ללקוחות להיות נאמנים למותג מסוים.

צריך להשקיע בעוקבים שמגיבים לכם, כי אם לא תעשו את זה, הם יפסיקו להגיב. בסופו של דבר זוהי רשת חברתית, ובדומה לפייסבוק המטרה שלה היא גם לגרום לאינטראקציות חברתיות ולעודד שיח.

בנוסף אתם צריכים להיות עקביים בפרסום הפוסטים שלכם. זה צריך להיות עקבי ורצוף. צריכה להיות לכם אסטרטגיה ברורה של פרסום ולא כשנזכרתם פתאום שלא העליתם פוסט. העוקבים עלולים לקבל מכם תחושה של חוסר ביטחון והם לא יפגינו נאמנות כלפיכם. חשוב שתהיה לכם תוכנית של חשיפה ונוכחות כדי שהעוקבים יבינו שמדובר בדף פעיל, שהם יחפשו את הפוסטים שלכם. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים, כך תשקיעו אתם יותר בלהיות יצירתיים ומקוריים. 

ספרו לעוקבים שלכם סיפור בהמשכים

אחד הדברים כי חשובים בעולם הדיגיטלי, זה להצליח ליצור קשר רצוף עם העוקבים שלכם. כאשר אתם מתחזקים אינסטגרם עסקי, נסו לעניין את העוקבים שלכם בסיפור שאתם מספרים להם. הפוסטים באינסטגרם צריכים להיות קשורים זה לזה ומחוברים גם רעיונית. צריך להיות פה סיפור שיעניין את העוקבים שלכם לקרוא.

מומחה אינסטגרם בגאו מדיה סוכנות דיגיטל ממליץ שתשקיעו מחשבה גם ביצירת הסיפור וגם בתמונות שאתם מעלים.

כדי לעשות עוד באזז בחשבון שלכם. עשו גם שיתופי פעולה וקשרים עסקיים עם חברות ועסקים בנישה שלכם, פיתוח קשרים זה דבר מאוד חשוב שמחזק את החשבון שלכם. 

מלבד תמונות יש עוד כלים שיכולים למקסם את החשבון שלכם. הפיצו תוכן בכל מיני דרכים ונצלו את הכלים הקיימים. דאגו שהחשיפה שלכם תהיה מוגברת ומעניינת.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

מיתוג מחדש

תהליך מיתוג מחדש

הרבה מאוד מותגים ישראלים וגם בינלאומיים עושים לעצמם מיתוג מחדש. בשנים האחרונות אף חדרו לארץ חברות מיתוג מאנגליה וכן הורמו

המשך קריאה

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך