בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית

בואו נודה שכמו שלא ידענו שתהיה קורונה, לא ידענו שיום אחד נשב על הכורסא בבית ונתחיל לקנות מקרר ואפילו חזייה באינטרנט וכל זה בלי לראות ולמדוד. אבל זה קרה וזה קרה מהר. בהתחלה ישראל עוד פיגרה אחרי צרכנים אחרים ברחבי העולם, אבל מאז שהישראלים גילו את נפלאות עלי אקספרס, איביי ואמזון, אין כמותם לעשות קניות והם מדורגים במקום יפה מאוד כלקוחות הכי מתמידים בכל אתרי חו”ל, כאלה שלא מעזים לפספס לא בלייק פריידי ולא את יום הרווקים הסיני, כאילו שאנחנו סינים.

היו כמה בעלי עסקים שהשכילו והקימו חנויות וגם קידמו אותם. קידום אורגני תורם לדירוג של החנות בתוצאות בגוגל ולכן כל אתר שיש לו יותר וותק, כבר מקודם יותר. אפשר לדמות את זה לפז”מ בצבא ולכן הקופה של החנויות האלה גם מלאה והם עושים הרבה כסף.

לשבת בכורסא ולעשות שופינג 

תחשבו קיץ, תחשבו לצאת מהבית. מי רוצה בכלל. הגיעה הרשת ושינתה לחלוטין את כל מה שידענו על קניות עד אז. עכשיו אנחנו לא חייבים לקפוץ, אפילו לא לקניון הקרוב. אנחנו בהחלט יכולים לשבת על כוס קפה במזגן שלנו ולקנות מה שמתחשק לנו ובמחירים שלא היינו יכולים לקנות בארץ.

אין כמו עידן הקורונה לצורך בניית חנות וירטואלית, בה אנשים רוצים להמשיך לחיות וזה אומר גם לעשות שופינג און ליין. 

המבחר העצום שיש ברשת חשף בפני הישראלים מותגים חדשים שעליהם הם לא ידעו כלל וזה אומר שהם מעדיפים גם לרכוש מותגים שהם לא מכירים. הקלות הבלתי נסבלת והמחירים, יצרו את ההצלחה הגדולה של הרשת. לא מידע, לא רשת חברתית ואפילו לא בורסה און ליין. חנויות וירטואליות זה כל הקסם והוא נשאר.

רשת האינטרנט – קניון אחד גדול 

מגוון המוצרים והאפשרויות חוצות היבשות לסחור ממקום למקום מסביב לעולם, נותן להרבה אנשים הרגשה שחו”ל זה כאן. קניות און ליין הפכו לחלק אינטגרלי מתרבות הצריכה שלנו וקשה למצוא מי שלא מנצל את כל היתרונות של חנויות ברשת כדי לרכוש דבר מה. בניית חנות וירטואלית מבוקשת גם בארץ, אחרי שכמה בעלי חנויות הפנימו שהם לא ימשיכו למכור בקיץ הזה, אם הם לא יפתחו חנות וירטואלית. היא מתאימה את עצמה לאורח החיים שלנו. אנחנו אוהבים קניונים והרשת היא הקניון הכי גדול בעולם.

מלבד זאת עברנו לעבוד חמישה ימים בשבוע וזה אומר שלפעמים עד שאנחנו בכלל יוצאים מהפקקים ומגיעים הביתה כבר כל החנויות נסגרות. אבל החנויות ברשת אף פעם לא נסגרות. תמיד אפשר לשבת מול המחשב ולהזמין מה שחסר וכמובן גם מזון. האם יש דבר יותר נוח מזה?

נתוני סקר קניות 

חברת מתודה עשתה סקר שתוצאותיו מתפרסמים ברשת ומהם עלה בשנה האחרונה,  67% מהנשאלים בסקר, רכשו הנעלה או ביגוד באינטרנט. 38% רכשו טבאלט, מחשב או סמארטפון. 35% רכשו משחקים וצעצועים לילדים. 34% רכשו מכשירים חשמליים וקניות הספרים עמדו עעל 18%. 31% רכשו מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה ,26% תכשיטים ו-23% ציוד משרדי.

רוב הקניות נערכו באתרים בינלאומיים אבל גם בארץ. הישראלים גילו את האתרים הישראלים וזו הסיבה לביקוש מצד עסקים לקשר עם חברות שעושות בניית חנות וירטואלית. כולם רוצים ליהנות מהעוגה. 

הסיבה המרכזית לרכישת מוצרים בחו”ל היא המחיר שלהם. אלה הם מוצרים אותם הם יכולים למצוא גם בארץ אבל במחיר יותר גבוה או פריטים שלא ניתן להשיג בארץ באיכות טובה.

הישראלים קונים כאחת לשבועיים או אחת לחודש. חלק רכשו פעם בחודשיים או בחצי שנה. והיו גם מי שרכשו פעמיים בשבוע וכאלה שעשו קניות כל יום.

בניית חנות וירטואלית ע”י סוכנות דיגיטל מקצועית תהפוך את אתר החנות שלך לאטרקציה, מושכת ומניעה לפעולה ובכך לביצוע רכישה.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

מיתוג מחדש

תהליך מיתוג מחדש

הרבה מאוד מותגים ישראלים וגם בינלאומיים עושים לעצמם מיתוג מחדש. בשנים האחרונות אף חדרו לארץ חברות מיתוג מאנגליה וכן הורמו

המשך קריאה

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך