ניהול מוניטין בזמן קורונה!

ניהול מוניטין

בעיקר בזמן הקורונה הרבה מאוד עסקים נמדדים לפי ההתייחסות שלהם אל המגפה ובכלל זה בדיקות שהם מבצעים בכניסה למסעדות, חנויות ועוד. עסקים שמקפידים על התו הסגול ירוויחו מזה יחסי ציבור וכנראה שזה בדיוק הזמן לעשות את זה. כידוע היד הקלה על המקלדת גורמת לאנשים לכתוב מה שמתחשק להם בלי לעשות חשבון ובוודאי שיש להם גם ביקורת על התנהלות עסקים בזמן הזה. האם למרות שהם הוציאו עובדים לחל”ת, הם מצליחים לתת שירות טוב? האם הם נערכו לקורונה ובאיזו מסעדה הגישו לי אוכל בלי מסכה.

ההתייחסות אל אירוע אקטואלי כמו הקורונה, יכולה להוציא מאנשים ביקורת ומה שנרשם ברשת כידוע נשאר ברשת וזה ממש לא מה שאתם רוצים, בעיקר אם לא היה לכם אלכוג’ל.

הרבה עסקים גם עושים ניהול מוניטין בזמן קורונה, כדי להגיב בצורה נכונה על אזכורים לא מחמיאים ואת הפעולה הזו צריך לעשות כל עסק. 

כתבו עליכם ברשת

יום אחד אתם שומעים שכתבו עליכם ברשת. כתבו דברים לא מחמיאים ואתם מתעצבנים. זו אינה התגובה הנכונה, אם כי היא הכי טבעית. אחר כך צריך להתחיל לחשוב מה אפשר לעשות כדי להתפטר מהאזכור הזה. לדעתכם גם מה שכתבו עליכם איננה האמת כולה. וכמו שלמטבע יש שני צדדים ככה גם מה שאנשים חושבים עלינו. 

אז אם זו הערה אישית בין אדם לאדם זה עוד איכשהו יכול רק להרגיז, אבל כאשר מדובר בביקורת שלילית על העסק שלכם, אתם חייבים לפעול מיד כי מה שאנשים שירצו להיות לקוחות שלכם עושים היום לפני שהם בכלל מרימים לכם טלפון ומתעניינים בשירות או במוצרים שלכם זה לבדוק מה כתבו עליכם ברשת. לכו תסבירו להם שאין לכם אחות. הכי פשוט זה לעשות ניהול מוניטין וחסל.

עוד לא תביעת דיבה אבל זה מרתיח 

לאנשים יש מה להגיד על כל דבר ועניין. כשהם משלמים על משהו, הם בכלל מרגישים שכל העולם חייב להם ויותר מזה, לפעמים הם מרגישים שמגיע להם יותר ממה שמגיע להם באמת. אפשר להיתקל בזה בעיקר בתגובות של לקוחות על מסעדות. הם יכולים לטרוח להכניס תגובה לרשת על זה שהמפיות נפלו להם כל הזמן, כן כן לאנשים במצב רוח רע יש המון ביקורת על הסביבה ואם הם נכנסו למסעדה שלכם ביום כזה, תצפו לכמה פוסטים זועמים.

הכיסא לא היה נוח, המלצרית לא חייכה מספיק. הסטייק היה קטן והעגבניות לא היו אדומות. הם כבר ימצאו על מה להוציא את המצב רוח הרע שלהם. הבעיה היא שאנשים קוראים את זה וזה יכול להשפיע על ההחלטה שלהם אם ללכת למסעדה הזו או לא. ממש ככה. אז זה עדיין לא בגדר תביעת דיבה וכמו שאמרנו לכל מטבע שני צדדים, אבל זה מרתיח.

אז לפני שזה יקרה למסעדה שלכם, חפשו סוכנות דיגיטל המתמחה בתחום ועשו ניהול מוניטין זה שווה את זה. 

איך עושים את זה?

דחיקת אזכורים שליליים במסגרת ניהול מוניטין, העלמת מידע שלילי כמו פסקי דין ועוד, הם חלק מעבודתו של כל מי שעושה ניהול מוניטין. יש לבעלי המקצוע הללו את היכולת להעלים מהמוניטין שלכם תגובות שליליות, פסקי דין לא מחמיאים מהגירושין שלכם ועוד מידע שיכול לעניין למשל את המתחרים שלכם. זה ידוע שחלק מהתגובות השליליות אלה דברים שגם יוצרים המתחרים שלכם. אם קצת תחפרו תגלו את זה. מה שהכי מעצבן זה שאתם לא תחפרו אז לפחות תרשו לעצמכם ניהול מוניטין.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

מיתוג מחדש

תהליך מיתוג מחדש

הרבה מאוד מותגים ישראלים וגם בינלאומיים עושים לעצמם מיתוג מחדש. בשנים האחרונות אף חדרו לארץ חברות מיתוג מאנגליה וכן הורמו

המשך קריאה

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך