ניהול מדיה חברתית
הכל מתחיל בטרגוט.

ניהול מדיה חברתית

סושיאל שעושה יותר.

מאז שפייסבוק אישרה הקמה של דפים עסקיים, אין כמעט חברה שלא מנצלת את הפלטפורמה הזו, בה גולשים מדי יום מיליוני משתמשים וגם בארץ. העובדה שבמקום אחד מתרכזים כל כך הרבה לקוחות פוטנציאליים, גרמה לכל בעלי הדפים העסקיים לחשוב טוב טוב כיצד הם יכולים לנצל אותם בצורה הכי נכונה לעסק שלהם וגם לחשוב על כל פוסט שהם מפרסמים. כל הפרסומים בעמוד אמורים ליצור חשיפה, ביסוס מוניטין, מיתוג וגם להגדיל את השיווק. בשורה התחתונה אף אחד לא מקים דף עסקי בפייסבוק, רק כדי שתהיה לו עוד נוכחות. במקום בו נמצאים כל כך הרבה אנשים שנכנסים לפייסבוק כמה פעמים ביום, חייבים מה שנקרא “לתפוס” אותם באיזו תמונה, טקסט, קמפיין משהו ולבנות נכון ניהול מדיה חברתית. זה המקום לציין שהגולשים בהחלט מתייחסים וגם מגיבים לקמפיינים ברשת החברתית.

כדי שיצא לכם כמה שיותר מהפייסבוק ומרשתות חברתיות אחרות, אתם צריכים לנהל קמפיין חכם, בועט, חצוף ומרגש כי אתם מתחרים עם המון קריאטיביות מגניבה של כל העם היושב בפייסבוק , ותאמינו או לא, בכל אחד מהם יש איזה גרעין של יצירתיות פורה.

ניהול דף פייסבוק – חייבים אסטרטגיה!

עד כמה שזה נראה ספונטני, כאשר מדובר בפרופיל עסקי, ההתנהלות בפייסבוק, הפוסטים והאינטראקציה עם הגולשים, צריכים להיות מקצועיים. ניהול דף פייסבוק בצורה נכונה, מוביל לרכישת לקוחות חדשים, הגדלת נתוני השיווק, השקת מוצרים חדשים און ליין, פתיחת מועדון לקוחות, ויצירת מעורבות של גולשים בדף. מכיוון שיש כל כך הרבה מטרות שצריך להשיג, ניהול דף פייסבוק זה לא אקט ספונטני, אלא שמאחוריו עומדת אסטרטגיה שיווקית ברורה. באמצעות הכלים שפייסבוק נותן היום, אפשר לעשות פילוח מדויק של קהלי יעד, לדעת גם מתי הם גולשים ולכוון אליהם פרסומות, מידע ומסרים ברוח המוצר, או השירות ובצמוד לקונספט ולחוויה של המותג שלכם. צריך לפרסם פוסטים בועטים ותמונות ששוות יותר מאלף מילים ולייצר באזז. דף פייסבוק אמור לגרום לתגובה, לייקים, שיתופים ועוד, ואם עושים את זה נכון, הוא עשוי להיום גם ויראלי. אל תעשו את זה לבד בבית, בשביל זה יש אנשי מקצוע.

ניהול עמוד אינסטגרם מנצח!

אינסטגרם היום, היא הרשת החברתית השנייה בגודלה אחרי פייסבוק, עם מעל ל-600 מיליון משתמשים, 400 מיליון מהם אקטיביים. רק בחצי השנה האחרונה נוספו לה 100 מיליון משתמשים חדשים.

בעולם הגדול, אינסטגרם היום זה “האי” הקטן, הפרטי והמיוחד של כל אחד. בניגוד לפייסבוק אליו גולשים כדי להיות מעודכנים בניוז “ולהציץ” לחיים של אחרים, אינסטגרם מייצרת את הקסם של הרגע, הבזק התיעוד של הגולם באלפית השנייה שהוא הופך לפרפר. העניין הזה של הרגע, הוא גם מה שמנחה את התכנים של העסקים והמותגים המנהלים דפי אינסטגרם. הם נראים יותר אומנותיים ומעניינים, ולא משאירים טעם של פרסום. זה מה שגורם לאנשים לקנות יותר באינסטגרם מאשר ברשתות אחרות.

רוצים למכור באינסטגרם, צריכים רעיונות לתמונות וטקסטים נכונים. אתם יכולים לפנות אלינו, אנחנו מומחים בניהול עמודי עסקים מנצחים באינסטגרם.

העלאת כמות הלייקים מזרימה עוד לייקים!

לייקים הפכו למילה הנרדפת לכבוד והכרה. אין מישהו בפייסבוק שלא מסתכל על כמות הלייקים שהוא מקבל על כל פוסט, וכאשר מדובר על דף עסקי. אפשר בהחלט לתרגם את הלייקים ללקוחות פוטנציאליים וזה חשוב מאוד. לכן לפני שאתם עושים עוד קמפיין לייקים, יש כמה דברים שחשוב לדעת כדי להעלות את כמות הלייקים בדף העסקי שלכם. ראשית נציין כי כאשר גולשים רואים שיש לכם כמות לייקים יפה בדף, הם גם רוצים להיות חלק “מהקבוצה” כי אנשים נמשכים לקהילה ורוצים להרגיש שייכים. זה משהו מאוד אנושי ובסיסי. אז זה אומר שאתם צריכים לפרסם דברים מעניינים עם ויז’ואל נכון, שיוצרים לייקים, מעורבות, אינטראקציה עם הגולשים וגם לחלק להם מתנות אם צריך. כי לייקים זה חשוב ויש לזה אפקט מצטבר גם לחשיפה שלכם וגם אפקט כלכלי.

העלאת כמות עוקבים באינסטגרם שלכם!

אנשי מקצוע מכירים את השיטות המיוחדות לקידום האינסטגרם שלכם בחינם ואת התוכנות להשגת לייקים ועוקבים גם ללא תשלום. לפני שבוחרים להעלות את כמות העוקבים, צריך להגדיר מהי המטרה ומהם היעדים. להשיג לייקים ועוקבים רלבנטיים, דורש אסטרטגיה וקונספט מקדימים כדי שהם יהפכו ללקוחות ולגולשים באתר העסק או החברה. שימוש בתוכנות להעלאת כמות העוקבים, עשויים לגרום להצלחה של האינסטגרם, ועד כמה שזה נראה קל, מדובר בעבודה סיזיפית מתמדת שמובילה לתוצאות גבוהות בעבודה קשה. אינסטגרם צריך לזהות את הפרופיל שלכם בתור פרופיל פעיל, אחר כך חייבים להעלות מספר פוסטים מאוד מעניינים עם תוכן מרתק, גם הוספת וידיאו מומלץ, אבל הכול חייב להיות מקורי וכזה שמוסיף לכם עוקבים. גם מעקב אחרי פרופילים דומים לשלכם, יוצר עניין סביבכם. מומלץ לקחת איש מקצוע שיוכל לנהל לכם את עמוד האינסטגרם.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

יש שאלות?

למה צריך מישהו לניהול מדיה חברתית?

בכל מקום בו יש תחרות, צריך איש מקצוע שיעשה את זה הכי טוב.

האם דפים עסקיים בפייסבוק יוצרים אימפקט?

ועוד איך. פרסום מתבסס על שטיפת מוח והם עושים את זה הכי טוב, אגב גלישה ברשת החברתית.

מה צריך לעשות כדי לקבל הרבה לייקים לדף?

לבנות דף שווה, עם פוסטים מעניינים שגורמים לגולשים לעצור רגע ולעשות לייק.

שווה להכניס מאמרים לדף העסקי?

העיקרון של פוסטים זה קצר וקולע. זה צריך להיות חד וזריז, למאמרים יש מקום אחר.

האם חייבים תמונה בכל פוסט?

תמונה גונבת תשומת לב הרבה יותר מפוסט, השילוב של שניהם מנצח!

מה יכול לעשות מנהל מדיה חברתית?

לנהל לכם את הדף תוך כדי חשיבה על המוניטין שלכם, מיתוג ולקדם אתכם עסקית.

שמעתי שצריך לכתוב פוסטים מצחיקים זה נכון?

לרשת החברתית נכנסים כדי לגלוש וליהנות. כן חוש הומור זה אחד הכלים החזקים בפייסבוק.

האם אפשר לעשות שיווק תוך כדי ניהול הדף?

זו המטרה שלשמה אנחנו מציעים לך את השירות שלנו.

האם אתם מנהלים את הדף בשעות מסוימות?

אנחנו דואגים שהנוכחות של הדף תהיה בשעות שהלקוחות הפוטנציאליים לכם גולשים.

האם אתם עושים טירגוט גם בפייסבוק?

בהחלט. אנחנו נעשה טירגוט לפי מיקום, גיל, עיסוק ועוד. אנחנו נקלע בול.

לקוחות מובילים.

סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל

גאו-בלוג

כל מה שצריך לדעת.

מיתוג מחדש

תהליך מיתוג מחדש

הרבה מאוד מותגים ישראלים וגם בינלאומיים עושים לעצמם מיתוג מחדש. בשנים האחרונות אף חדרו לארץ חברות מיתוג מאנגליה וכן הורמו

המשך קריאה