קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל

זהו שהקמתם אתר נהדר, יפה ומרשים. יש לו את כל הצבעים שבעולם והוא עשיר בתוכן מגוון ובכל זאת קידום אתרים אורגני בגוגל לא מצליחים לעשות לו. מדוע זה קורה? הוא חייב להיות מקודם בגלל תוצאות החיפוש בגוגל ולכן יש לבנות אותו נכון כך שיותאם גם למטרה הזאת.

רוב הגולשים שמחפשים איזה שהוא מידע בגוגל, מקלידים את שם המוצר או השירות שהם צריכים למשל סלון מעץ מלא ולא סלון במרכז הסלונים. לכן כבר בבנייה של האתר יש לקחת בחשבון מהן המילים שייכללו באתר ובתגיות שלו כדי שגוגל יוכל להפנות אליו גולשים. קוראים לזה קידום אתרים- Search Engine Optimization ובקיצור SEO. 

זהו נושא מורכב מאוד וכדאי להקים אתר המותאם למנועי חיפוש עליו לכלול פרמטרים רבים שיהפכו את האתר טכנולוגית למתאים לקידום. 

מה עושה מקדם אורגני?

URL הן ראשי התיבות המגדירות את עמוד האתר. זוהי הכתובת ועמודי התוכן כפי שמופיעים בחלק העליון של הדפדפן. כאשר מקימים אתר אינטרנט, יש לבנות אותו מתוך חשיבה עתידית על קידום במנועי חיפוש החל מדף הבית ועד לכל עמוד פנימי. זוהי בעצם הכתובת של כל פוסט, תמונה או עמוד ויש חשיבות רבה להגדרת הכתובת באמצעות שילוב של מילות מפתח ידידותיות ל-URL. הוא הפרמטר אשר מאפשר למנועי החיפוש לאנדקס את הטקסטים. אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים אורגני בגוגל עורכים מחקר מילות מפתח לפני שהם משלבים אותן בעמודים. אלה יופרדו בקו תחתון או במקף. הם חייבים להיות מנוסחים קצר וקולע. יש מקדמים שחושבים שיותר כדאי להשתמש בכתובות URL באנגלית.

מה זה תפריט ניווט ולמה הוא חשוב?

תפריט ניווט בנוי מרשימה של אזורים כאשר כל סעיף מהווה קישור. הוא יכול להיות מורכב מקטגוריות עם מבנה היררכי של כותרות ראשיות ותת קטגוריות שיכולות להיפתח גם כתפריטי משנה. בדרך כלל ימוקם התפריט במקום מרכזי ובולט בחלק העליון של כל עמוד או בצדדים, כל עלה ממחקרים שנעשו בעניין.

חשוב לבנות את התפריטים האלה בחוכמה עבור מנועי החיפוש. תפריטים נפתחים חייבים להיות מדויקים כך שהם יובילו לעמודים ממוקדים. בשנה האחרונה יש מגמה שלתפריטים חדרו גם אלמנטים גרפיים וחלקם מבוססים על אייקונים. חשוב מאוד לשמור על תפריטי ניווט מילוליים, יש לזה משמעות לגבי הדרך שבה מנועי החיפוש סורקים את מבנה האתר. התפריטים אומר איש קידום אתרים אורגני בגוגל צריכים לאפשר לגולשים וכן למנועי החיפוש להבין מיד מה הנושא של האתר. 

אתר מותאם למובייל 

גוגל מתייחסת גם להתאמת אתר למובייל שמאפשר גלישה באמצעות טאבלטים וטלפונים חכמים. בשנת2015 השיקה גוגל אלגוריתם ספציפי אשר מתייחס לנושא של דירוג אתרי מובייל ואתרים רספונסיבים. גוגל מאפשרת כבר בעמודי התוצאות שלה להבין אם האתרים שעלו בהם, הם רספונסיבים. אתרי אינטרנט שלא מותאמים למובייל מפסידים הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים שרוצים לגלוש מהפלאפון שלהם. היום מדובר על אחוז גבוה מאוד. 

מומחה קידום אתרים בגאו מדיה סוכנות דיגיטל מוסיף ואומר שפרמטר נוסף שחשוב לתחום של קידום אתרים אורגני בגוגל הן הרשתות החברתיות אשר בהן נעזרים גולשים כדי להגיע לאתרים רלבנטיים וחלק מהפרסום ברשת עובר באמצעות קהילות וירטואליות. 

כאשר האתר מצליח לייצר תנועה וככל שיש יותר שיתופים לעמודים שלו ברשתות החברתיות, כך יש קורלציה בין הפופולאריות שלו במנועי החיפוש לבין הטראפיק לאתר. זוהי תעבורת רשת טובה שמגדילה את המוניטין של האתר ואף יכולה לעזור לו להשיג קישורים חיצוניים איכותיים.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

מיתוג מחדש

תהליך מיתוג מחדש

הרבה מאוד מותגים ישראלים וגם בינלאומיים עושים לעצמם מיתוג מחדש. בשנים האחרונות אף חדרו לארץ חברות מיתוג מאנגליה וכן הורמו

המשך קריאה

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך