פרסום ממומן בפייסבוק- למה לא אישרו את המודעה שלכם?

פרסום ממומן בפייסבוק

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

פרסום ממומן בפייסבוק משמש כאחד מערוצי הפרסום והשיווק הכי פופולריים ברשת. חלק גדול מהמפרסמים משתמשים בו ונהנים מהתוצאות. אבל חשוב מאוד לעשות את זה נכון ואין רק פרמטר אחד שמגדיר מהו קמפיין טוב, כי לכל לקוח יש את הצרכים שלו והוא חייב להשתנות ולהתאים את עצמו לצרכי הלקוח והעסק שלו. הרי בזה עסקינן. הלקוח צריך להרוויח מהפרסום הזה וכמה שיותר. זה חייב להיות פרסום שמתאים למיתוג שלו, לקהלי היעד שלו ולמטרות שלו.

כדי לעשות פרסום מצליח, כדאי לשאוף להקטין כמה שניתן את הטעויות שגם הן חלק מכל מסע פרסום שלומד מחדש את הכללים ולומד מטעויות. 

מודעה לא מאושרת- מדוע !

זה קורה כמעט לכל מפרסם. מודעות שנדחות ע"י הפייסבוק. כל משרד פרסום דיגיטלי חווה את זה. חשוב להבין שפייסבוק הוא לא האויב שלכם, הוא רק מסביר לכם מהם החוקים שעליהם לנהוג לפיהם. הוא בהחלט בעל הבית. יש לה מנגנון רגיש ומתחשב שנועד לחסום מודעות גזעניות, מטרידות, אלימות ופוגעניות והיא מנסה למנוע מראש התנהגות אסורה.

מודעה לא מאושרת עלולה לכלול אם כך למשל, מלים שנתפסות בעיני פייסבוק כבעייתיות, למרות שלכם נראה שהכל טהור ותקין. מה שצריך לעשות במצב הזה כדי לתקן את המודעה ולשפר אותה זה ראשית להבין למה פייסבוק פסלה אותה. מה עליכם לעשות כדי לשפר אותה שתאושר, וכל זה מוביל אתכם למדיניות של פייסבוק. צריך להבין אותה כדי לדבר אתה באותה שפה.

באשר למודעות במסגרת פרסום ממומן בפייסבוק חשוב להפנים כי  פייסבוק לא תפרסם תוכן שמבליט או מדגיש תכונות אישיותיות ותכנים המצביעים על מוצא אתני, דת, אמונה, גזע, נטייה מינית, גיל, מגדר, מצב רפואי, מצב כלכלי, רישום פלילי, חברות באיגוד מקצועי או שם פרטי של אדם. כל מודעה שאתם שולחים צריכה לעמוד בתנאים של המדיניות הזו. 

איך פייסבוק בודקת מודעות?

ברוב המקרים לוקח לפייסבוק 24 שעות לבדוק מודעה כדי לוודא שהיא עומדת במדיניות שלה. לעתים זה אורך יותר זמן. אם עובר יותר מדי זמן, נסו להגיש שוב את הקמפיין לאישור, אם זה לא צלח, סוכנות הדיגיטל שלכם תפנה ישירות לפייסבוק.  תוך 24 שעות בדרך כלל ידע משרד הפרסום שלכם מה קורה עם המודעות שהם עיצבו עבורכם לצורך פרסום ממומן בפייסבוק. 

בזמן הזה פייסבוק תבדוק את הטקסטים של המודעות שלכם, התמונות. המקוד של המודעה ודף הנחיתה או האתר אליו היא מובילה. לעתים פייסבוק לא תאשר את המודעות לא בגללן, אלא בגלל תוכן של דף נחיתה שלא עומד במדיניות כמו לדוגמה, לא תואם למוצר או לשירות של הקמפיין וגם את זה צריך לדעת לעשות נכון. בתום הבדיקה תודיע לכם פייסבוק אם המודעה אושרה ואם כן הקמפיין לכם יכול לצאת לדרך. מה שנשאר עכשיו זה לעקוב אחר הביצועים שלה ולשנות או לתקן מה שנדרש לפי התוצאות. 

חלק מתקנון פייסבוק לפרסום מודעות 

* לא יפורסמו שירותים, פעילויות או מוצרים לא חוקיים. מודעות עם תכנים בלתי הולמים לקטינים, מודעות עם תוכן לא בטוח או לא חוקי. אסור להפעיל לחץ על איזה שהיא קבוצת גיל, להטעות או לנצל אותה.

* אסור לפרסם מודעות במסגרת קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק הקובעים או יוצרים אפליה בשל מוצא אתני, גזע, צבע, לאום, גיל, דת, מין, נטיה מינית, נכות, מצב רפואי, גנטיקה, מצב משפחתי, מגדר ועוד. 

* אסור לפרסם מוצרי טבק, תרופות או תוספי מזון לא בטוחים. שירותים או מוצרים למבוגרים, למעט אמצעי מניעה. מודעות כאלה צריכות להתמקד בגילאי 19 פלוס. 

קראו גם על: קידום ממומן בפייסבוק

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!